Tack tjejer!

Mest oväntat, My tjatade hem mig till henne. Tänkte bara ta ett glas vin och sen dra hem. Men det slutade med en krogrunda. Tjejer som knuffar på en när man dansar, killar som försöker allt dem kan för att få med en hem, skrik och gap. Nej det är inte min kopp av te, men jag hade mysigt med tjejerna. Vi körde främling inför många och vi lyfta hela stället totalt. Nej jag trivs bäst på min sambos arm och en bra film istället. Ja jag är en pensionär. Men ibland är det skönt att gå ut för att inse hur bra man har det utanför alla groggluder och annat gapigt folk. Jag är inte för fin för att festa, men ändå känner jag mig felplacerad. Och ja en förhandstitt på min nya kalufs. Tack tjejer för en mysig kväll med er, nu ska jag dyka ner i sängen för jag ska jobba extra imorgon. Efter 4 glas champange och två drinkar samt en shot så borde jag sova nu. Puss och godnatt.
 
 
 
0 kommentarer